Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenen çelenk sunma törenine Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk, Kaymakam Emrah Aslan, siyasi parti temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katılım sağladı.
Törende Belediye Başkanı Vedat Öztürk ve Kaymakam Emrah Aslan tarafından Atatürk Anıta çelenk bırakıldı. Sirenlerin çalmasıyla iki dakikalık saygı duruşunda bulunan protokol üyeleri ardından İstiklal Marşı’nı okundu.


Gökçebey Pazar yerinde çelik taşıyıcı sistem montajı tüm hızıyla sürüyor
Başkan Vedat Öztürk yangında kül olan Demir’in evini inceledi
Filyos Vadisi Belediyelerinden “Yeşil kuşak” için önemli girişim
Ahmet Çolakoğlu ve Vedat Öztürk buluştu. Sorunlar masaya yatırıldı
Gökçebey’de Vatandaş Buluşması
Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk’ten CHP Lideri Özgür Özel’e Anlamlı ve Mesaj Yüklü Hediye
Başkan Öztürk, Pazar Gününü Vatandaşlarla Geçirdi
