Devrek Ticaret ve Sanayi Odası’ndan yapılan açıklamada ziyaretle ilgili şunlara yer verildi: “Yönetim Kurulu Başkanımız Abdullah Başoğlu, Yönetim Kurulu Üyelerimiz Mustafa Çelik ve Altay Ural Başpınar katılım sağladığı ziyarette Odamız çalışmaları ile KOSGEB faaliyetleri hususunda görüş alışverişlerinde bulunuldu.
KOSGEB teşvikleri ile alakalı önümüzdeki haftalarda Odamızda bilgi toplantısı düzenleceği ayrıca iki haftada bir Cuma günleri KOSGEB teşvikleri hakkında Odamızda üyelerimize bilgi paylaşımı amacıyla uzman personel bulunması konusunda fikir birliğine varılmıştır.
Ziyarette heyetimizle yakından ilgilenen Güven bey ve çalışma arkadaşlarına nazik ev sahipliklerinden dolayı teşekkür ederiz.”

DEVREK’TE ZABITA EKİPLERİNDEN SIKI DENETİM
DEVREK’TE AŞÇILIK KURSİYERLERİ BELGELERİNİ ALDI
YEDİGÖLLER VE ÇEVRESİNDE ORMAN YANGINLARINA KARŞI EĞİTİM ÇALIŞMASI
Zonguldaklı gazeteciler BİK Uygulamalı Mevzuat Eğitimine katıldı
DEVREK’TE ENERJİ YATIRIMLARI MASAYA YATIRILDI
KALDIRIM İŞGALLERİNE KARŞI DENETİMLER SÜRÜYOR
ZABITA EKİPLERİNDEN İŞ YERLERİNE RUHSAT DENETİMİ
