Toplantıyla ilgili olarak Devrek TSO tarafından yapılan açıklamada şöyle denildi:” Odamız ve Devrek Belediyesi işbirliğinde kurulacak olan Açık Oto Pazarı hakkında ilçemizdeki galericilerle istişare toplantısı düzenlendi.
Devrek Belediyesi Başkan Yardımcısı Recep Korum, Odamız Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Başoğlu ve Meclis Başkanımız Engin Kalay’ın katılımlarıyla gerçekleşen toplantı bilgi alışverişinde bulunularak son verildi. Katılımcılara Teşekkürlerimizi Sunarız.”

DEVREK’TE ZABITA EKİPLERİNDEN SIKI DENETİM
DEVREK’TE AŞÇILIK KURSİYERLERİ BELGELERİNİ ALDI
YEDİGÖLLER VE ÇEVRESİNDE ORMAN YANGINLARINA KARŞI EĞİTİM ÇALIŞMASI
Zonguldaklı gazeteciler BİK Uygulamalı Mevzuat Eğitimine katıldı
DEVREK’TE ENERJİ YATIRIMLARI MASAYA YATIRILDI
KALDIRIM İŞGALLERİNE KARŞI DENETİMLER SÜRÜYOR
ZABITA EKİPLERİNDEN İŞ YERLERİNE RUHSAT DENETİMİ
