Sebahat Cemil Ulupınar Fen Lisesi öğrencileri Okul Müdürleri Sezgin İnam ile beraber Eren Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’ne bir gezi düzenlediler. Konuyla ilgili olarak şu bilgi verildi:”Okulun kimya bölümünü gözlemlediğimiz bu gezide öğrencilerimiz laboratuvar ve üretim alanlarını tanıdılar. Bazı hijyen ürünlerinin üretimi hakkında bilgi aldılar. Bu sayede öğrencilerimiz kendilerine kimya alanında yeni şeyler katma ve uygulamaları yerinde gözlemleme şansı yakaladılar.” Öte yandan İnam ve öğrenciler Zonguldak MEB’de ziyaret ettiler.


KAYMAKAM BIÇAKCI’DAN ORMAN İŞLETME MÜDÜRÜ GÜNEŞ’E HAYIRLI OLSUN ZİYARETİ
Gökçebey Belediyesi Araç ve İş Makinesi Filosunu Güçlendiriyor
Devrek’te Trafik Master Planı İçin İlk Adım Atıldı
DEVREK TSO ÜYELERİ WIN EURASIA 2026 FUARI’NDA
ÇANAKCILAR AİLESİ SANATÇILARLA DOĞADA BİR ARAYA GELDİ
Başkan Ulupınar’dan Gönül Ziyaretleri
Devrek Belediyesi’nden Kapsamlı Temizlik Seferberliği
