Devrek Belediyesi’nin AFAD bünyesinde görev yapmak üzere oluşturduğu 20 kişilik İkinci arama kurtarma ekibi deprem bölgesine gitmek üzere yola çıktı.
Başkan Çetin Bozkurt, “İlk ekibimizi dün yola çıkarmıştık. Bugünde AFAD bünyesinde görev yapmak üzere oluşturduğumuz 20 kişilik arama kurtarma ekibimizi deprem bölgesine yolladık. Arama kurtarma ekibinin bölgede AFAD koordinasyonunda arama kurtarma çalışmalarına katılacak. Allah yardımcımız olsun” dedi.


DEVREK’TE ZABITA EKİPLERİNDEN SIKI DENETİM
DEVREK’TE AŞÇILIK KURSİYERLERİ BELGELERİNİ ALDI
YEDİGÖLLER VE ÇEVRESİNDE ORMAN YANGINLARINA KARŞI EĞİTİM ÇALIŞMASI
Zonguldaklı gazeteciler BİK Uygulamalı Mevzuat Eğitimine katıldı
DEVREK’TE ENERJİ YATIRIMLARI MASAYA YATIRILDI
KALDIRIM İŞGALLERİNE KARŞI DENETİMLER SÜRÜYOR
ZABITA EKİPLERİNDEN İŞ YERLERİNE RUHSAT DENETİMİ
