Devrek Belediyesi’nden yapılan açıklamada konuya ilişkin şunlara yer verildi:”Belediye Başkanımız Çetin Bozkurt, Şişli Belediyesi Fen İşleri Müdürü Serdar Şahin ve beraberindeki teknik ekip ile görüş alış-verişinde bulunarak ilçemizi gezdirdi.
Serdar Şahin ve ekibine Devrek Bastonu hediye eden başkanımız Bozkurt, “Deneyim ve bilgi paylaşımı açısından faydalı bir görüşmemiz oldu. Kardeş Belediyemiz olan Şişli Belediyesi’nin değerli başkanı Muammer Keskin ve ekibine teşekkür ederim” dedi.”


HAVRAN KAYMAKAMI MUHAMMED EVLİCE’DEN DEVREK’E ZİYARET
Muhtarlardan Başkan Ulupınar’a Ziyaret
DEVREK’TE HAYAT BOYU ÖĞRENME HAFTASI ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ
KADIN GİRİŞİMCİLERİN MARKASI KİRENOVA TESCİL ALDI
CEZA İNFAZ PERSONELİ GÜNÜ DEVREK’TE ETKİNLİKLERLE KUTLANDI
DEVREK ORMANLARINDAKİ ÇALIŞMALAR YERİNDE İNCELENDİ
BİRLİK BÜRO-SEN GENEL BAŞKANI RAMAZAN DERNEK’TEN İNFAZ KORUMA GÖREVLİLERİ GÜNÜ MESAJI
