İYİ Parti Zonguldak Milletvekili aday adayı Mustafa Adil Özkan, il başkanlığında aday adaylığı açıklamasında bulundu. Özkan İYİ Parti İl Başkanı Erdal Gülay ile yaptığı aday adaylığı açıklamasında “ithal adaylar ile yola çıkmayalım” mesajı verdi.
Mustafa Adil Özkan açıklamasında şu görüşlere yer verdi: “Ben 1967-1971 yılları arasında Sağlık ve Sosyal Yardım Bakanlığı yapmış olan Dr. Vedat Ali Özkan’ın oğluyum. İkametgahım Devrek’te. Atalarımızın, ailemizin mezarları Devrek’te. Zonguldak’ın öz evladıyız. İYİ Parti Genel Başkanı baş danışmanı ve İzmir Milletvekili Aytun Çıray’ın yardımcılığını yapmaktayım. Geçtiğimiz dönem de İYİ Parti Zonguldak İl Disiplin Kurulu Başkanlığı yaptım. İYİ Parti Devrek teşkilatı kurucular kurulu üyesiyim. 2018 yılında yapılan genel seçimlerde 27. Dönem İYİ Parti Zonguldak Milletvekili adayı oldum. Ne yazık ki o dönemde yine ithal aday eski bakan Aydın Tümen( Zonguldaklı Değil) ilk sırayı almış; maalesef Zonguldak halkı gereken desteği vermemiştir. Neredeyse bir milletvekili çıkaracağımız seçimlerden hüsranla ayrılmıştık. Şimdi aynı mücadeleyi veriyoruz. Zonguldak’ın öz evladı, bu şehri bilen, bu şehirde yaşayan adaylarla seçime girmeliyiz. Zonguldak’a hizmet vermek için bu kutsal yolda aday olduğum takdirde mücadelemi sonuna kadar sürdüreceğim. Şehrimize hizmet etmek için mecliste olmak istiyorum ve desteklerinizi bekliyorum.”dedi.


HAVRAN KAYMAKAMI MUHAMMED EVLİCE’DEN DEVREK’E ZİYARET
Muhtarlardan Başkan Ulupınar’a Ziyaret
DEVREK’TE HAYAT BOYU ÖĞRENME HAFTASI ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ
KADIN GİRİŞİMCİLERİN MARKASI KİRENOVA TESCİL ALDI
CEZA İNFAZ PERSONELİ GÜNÜ DEVREK’TE ETKİNLİKLERLE KUTLANDI
DEVREK ORMANLARINDAKİ ÇALIŞMALAR YERİNDE İNCELENDİ
BİRLİK BÜRO-SEN GENEL BAŞKANI RAMAZAN DERNEK’TEN İNFAZ KORUMA GÖREVLİLERİ GÜNÜ MESAJI
