Balbaloğlu, Zonguldak’ın Kadın Milletvekili olması için kenetlendiklerini belirtti. Başkan Posbıyık da, İyi Parti’nin birinci sırayı Ereğli’ye ve bir kadın adaya vermesinin çok değerli olduğunu belirterek Balbaloğlu’na başarılar diledi.
Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, İYİ Parti Zonguldak Milletvekili Adayı Evrim Balbaloğlu, İYİ Parti İlçe Başkanı İzzet İyiol ve yönetimini makamında kabul etti.
Milletvekili Adayı Balbaloğlu, 14 Mayıs tarihinde yapılacak Cumhurbaşkanlığı ve 28. Dönem Milletvekili seçimlerinde Zonguldak’ın Kadın Milletvekili olması için kenetlendiklerini belirtti.
Başkan Posbıyık, Balbaloğlu’na adaylığının hayırlı olmasını dileyerek “İYİ Parti’nin birinci sırayı Ereğli’ye ve bir kadın adaya vermesi çok değerli. Çalışmalarınızda başarılar diliyorum” dedi. Posbıyık ayrıca partilerin bu dönem Ereğlili adaylara ön sıralarda yer vermesinden mutlu olduğunu ve bunda payı olduğunu söyledi.


İYİ Parti Ereğli ve Alaplı İlçe Başkanları belli oldu
Kdz.Ereğli’de dev operasyon! Çok sayıda gözaltı ve tutuklu
ULUPINAR, AKP EREĞLİ OLAĞAN KONGRESİNE KATILDI
GAZETECİ MEHMET DURSUN VEFAT ETTİ
EREĞLİ – DEVREK YOLU ÖNÜMÜZDEKİ YIL AÇILACAK
Kdz Ereğli Gazeteciler Derneği’nde yeniden Şafak Erel dönemi!
Hırsızlara JASAT tokadı!
