Gökçebey Belediyesi tarafından tamamlanan Atatürk Kent Ormanı Mesire Alanı hizmete açıldı.
Konuya ilişkin açıklama yapan Belediye Başkanı Vedat ÖZTÜRK;” Çarşı Mahallemizde bulanan Atatürk Kent Ormanı Mesire Alanında yenileme çalışmalarını tamamladık ve burayı halka açıyoruz. Burada Barbekülerimiz yapıldı, çocuk parkları,minyatür halı saha ve çimlendirilme yapıldı, çevresine tel örgüler çekildi. Ayrıca Belediye personelimizi orda tutarak da kontrol altında olan piknik alanımızda her türlü tedbiri almış durumdayız. Burada bütün ailelerimiz güvenli bir şekilde pikniklerini yapabilecekler. Tüm bu hizmetler karşılığında vatandaşlarımızdan ricamız buranın temiz tutulması.Yenilediğimiz ve vatandaşlarımızın hizmetine sunduğumuz bu mesire alanı vatandaşlarımız doğayla iç içe sağlıklı ve güzel zamanlar geçirebilecekleri dilerim.Tüm halkımıza ve Gökçebey’ imize hayırlı olsun” dedi.


Gökçebey Pazar yerinde çelik taşıyıcı sistem montajı tüm hızıyla sürüyor
Başkan Vedat Öztürk yangında kül olan Demir’in evini inceledi
Filyos Vadisi Belediyelerinden “Yeşil kuşak” için önemli girişim
Ahmet Çolakoğlu ve Vedat Öztürk buluştu. Sorunlar masaya yatırıldı
Gökçebey’de Vatandaş Buluşması
Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk’ten CHP Lideri Özgür Özel’e Anlamlı ve Mesaj Yüklü Hediye
Başkan Öztürk, Pazar Gününü Vatandaşlarla Geçirdi
