Kurban Bayramı ertesi ilk mesai gününde gerçekleşen bayramlaşma da Zonguldak Orman Bölge Müdürü Faruk Bayraktaroğlu, yaptığı konuşmada ” Bayram ruhu paylaşarak, bir araya gelerek yaşatılır. Biz büyük bir aileyiz, kurumsal aidiyet çerçevesinde 7/24 görevimizi en iyi şekilde yaymaya devam ediyoruz. Bayramların bize kattığı manevi huzurun işimizde de devam etmesi ümidiyle hepiniz mübarek Kurban Bayramı’nı bir kez daha tebrik ediyorum.” dedi.
Bayramlaşma programına Bölge Müdür Yardımcıları Mehmet Pınar, Necmettin Aşçı, Mehmet Ali Deniz, Zonguldak DKMP Şube Müdürü İdris Tetik,Öz Orman İş Sendikası Zonguldak Bölge Başkanı Levent Işıktaş, Şube Müdürleri ile personel katıldı.


VALİ HACIBEKTAŞOĞLU’NDAN 1 MAYIS MESAJI
VALİ HACIBEKTAŞOĞLU’NDAN ANKARA’DA ANLAMLI ZİYARET
CHP’li Belediye Başkanları Muslu’da Toplandı
ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ’NDE “AHDE VEFA” PROGRAMI DÜZENLENDİ
ZONGULDAK GAZETECİLER CEMİYETİ ESKİŞEHİR’DE KRİTİK ZİRVEYE KATILIYOR
ZONGULDAK’TA İKİ AYRI ETKİNLİK: TURİZM HAFTASI VE YAŞAYAN MİRAS ŞÖLENİ
CHP seçim sürecini değerlendirdi
