Günler önce yaşanan sel faciasında zarar gören bölgeleri inceleme yapmak üzere ziyaretlerini sürdüren İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya Devrek ve Çaydeğirmeni’ne ziyaret gerçekleştirdi.
İlk olarak selden en çok zarar gören Çaydeğirmeni beldesini ziyaret eden Bakan Yerlikaya’yı Belediye Başkanı Satılmış Gebeş karşılarken Bakan Yerlikaya esnafla bir araya gelerek esnafın sıkıntılarını dinledi.
Bakan Yerlikaya daha sonra Devrek’e gelerek; Kaymakam Ümit Altay ile Belediye Başkanı Çetin Bozkurt’tan yaşanan sel felaketi ve sonrası yapılan çalışmalar hakkında bilgi aldı. Bakan Yerlikaya Karşıyaka Mahallesi’nde esnafla ve vatandaşlarla bir araya gelerek sıkıntılarını dinledi.
Bakan Yerlikaya’nın Devrek ziyaretine; Vali Mustafa Tutulmaz, AKP Zonguldak Milletvekilleri Ahmet Çolakoğlu, Muammer Avcı, Saffet Bozkurt, AFAD Genel Başkanı Yunus Sezer ve öteki ilgililer katıldı.




DEVREK’TE ZABITA EKİPLERİNDEN SIKI DENETİM
DEVREK’TE AŞÇILIK KURSİYERLERİ BELGELERİNİ ALDI
YEDİGÖLLER VE ÇEVRESİNDE ORMAN YANGINLARINA KARŞI EĞİTİM ÇALIŞMASI
Zonguldaklı gazeteciler BİK Uygulamalı Mevzuat Eğitimine katıldı
DEVREK’TE ENERJİ YATIRIMLARI MASAYA YATIRILDI
KALDIRIM İŞGALLERİNE KARŞI DENETİMLER SÜRÜYOR
ZABITA EKİPLERİNDEN İŞ YERLERİNE RUHSAT DENETİMİ
