Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Batı Karadeniz’de yaşanan sel nedeniyle işverenlerin ve sigortalıların prim ödemelerinin erteleneceğini duyurdu.
Devrek TSO sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:”Sayın Üyemiz; Sel felaketinin hayatı olumsuz etkilediği Batı Karadeniz bölgesinde işverenlere ve sigortalılara prim ödemelerini bir yıla kadar erteleme hakkı tanındı.”


DEVREK’TE ZABITA EKİPLERİNDEN SIKI DENETİM
DEVREK’TE AŞÇILIK KURSİYERLERİ BELGELERİNİ ALDI
YEDİGÖLLER VE ÇEVRESİNDE ORMAN YANGINLARINA KARŞI EĞİTİM ÇALIŞMASI
Zonguldaklı gazeteciler BİK Uygulamalı Mevzuat Eğitimine katıldı
DEVREK’TE ENERJİ YATIRIMLARI MASAYA YATIRILDI
KALDIRIM İŞGALLERİNE KARŞI DENETİMLER SÜRÜYOR
ZABITA EKİPLERİNDEN İŞ YERLERİNE RUHSAT DENETİMİ
