Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Zonguldak’ta yıkılması gündemde olan ve yıkılması için ihalesi yapılan ve Fevkani Köprüsü’nde ve yapımı devam eden yeni köprüde incelemelerde bulundu.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ile görüşen Fevkani köprü altı esnafına Belediye Başkanı Ömer Selim Alan, pazartesi günü yeniden görüşme sözü verdi.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, yıkım ihalesi yapılan fevkanî köprüsü ve Fevkani köprüsüne alternatif olarak yapılan yeni köprüde incelemelerde bulundu. Bakan Uraloğlu, fevkani köprüsü ve Yeni yapılan köprü hakkında yetkililerden ve köprü yapan mütahitden bilgi aldı.
Fevkani köprü altı esnafı Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’dan Köprü yıkılmadan yeni yer yapılmasını ve daha sonra köprünün yıkılmasını istedi. Esnafların isteği üzerine Zonguldak Belediye Başkanı Ömer Selim Alan, esnafın durumunu görüşmek üzere pazartesi gününe randevu verdi.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Zonguldak kent merkezindeki incelemesinin ardından Kilimli – Filyos arasındaki tünelleri incelemek üzere şehir merkezinden ayrıldı.

VALİ HACIBEKTAŞOĞLU’NDAN 1 MAYIS MESAJI
VALİ HACIBEKTAŞOĞLU’NDAN ANKARA’DA ANLAMLI ZİYARET
CHP’li Belediye Başkanları Muslu’da Toplandı
ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ’NDE “AHDE VEFA” PROGRAMI DÜZENLENDİ
ZONGULDAK GAZETECİLER CEMİYETİ ESKİŞEHİR’DE KRİTİK ZİRVEYE KATILIYOR
ZONGULDAK’TA İKİ AYRI ETKİNLİK: TURİZM HAFTASI VE YAŞAYAN MİRAS ŞÖLENİ
CHP seçim sürecini değerlendirdi
