Çaydeğirmeni Belediye Başkanı Satılmış Gebeş, kamu malına zarar verenleri sosyal medya hesabından paylaştı.
İşte O Paylaşım: “Bölge halkına ücretsiz şekilde hizmet veren çaydeğirmeni mesire alanımızda bu iki hanımefendi ve yanlarındaki zatı muhterem ve ateşe verilmiş piknik masası nostaljik muhabbetleri şikayet üzerine yarım kaldı.”

HAVRAN KAYMAKAMI MUHAMMED EVLİCE’DEN DEVREK’E ZİYARET
Muhtarlardan Başkan Ulupınar’a Ziyaret
DEVREK’TE HAYAT BOYU ÖĞRENME HAFTASI ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ
KADIN GİRİŞİMCİLERİN MARKASI KİRENOVA TESCİL ALDI
CEZA İNFAZ PERSONELİ GÜNÜ DEVREK’TE ETKİNLİKLERLE KUTLANDI
DEVREK ORMANLARINDAKİ ÇALIŞMALAR YERİNDE İNCELENDİ
BİRLİK BÜRO-SEN GENEL BAŞKANI RAMAZAN DERNEK’TEN İNFAZ KORUMA GÖREVLİLERİ GÜNÜ MESAJI
