Bakan Işıkhan Zonguldak’ta ilk olarak Valiliği ziyaret etti. Bakan Işıkhan’ı Vali Osman Hacı Bektaşoğlu, AK Parti Zonguldak milletvekili Muammer Avcı , Zonguldak Belediye Başkanı Ömer Selim Alan, AK Parti İl Başkanı Mustafa Çağlayan, ve protokol üyeleri karşıladı.
Bakan Vedat Işıkhan’a çocuklar tarafından çiçek takdim edildi. Bakan Işıkhan, Valilik anı defterini imzaladıktan sonra makama geçildi. Makamdaki ziyaret basına kapalı olarak gerçekleştirildi.



VALİ HACIBEKTAŞOĞLU’NDAN 1 MAYIS MESAJI
VALİ HACIBEKTAŞOĞLU’NDAN ANKARA’DA ANLAMLI ZİYARET
CHP’li Belediye Başkanları Muslu’da Toplandı
ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ’NDE “AHDE VEFA” PROGRAMI DÜZENLENDİ
ZONGULDAK GAZETECİLER CEMİYETİ ESKİŞEHİR’DE KRİTİK ZİRVEYE KATILIYOR
ZONGULDAK’TA İKİ AYRI ETKİNLİK: TURİZM HAFTASI VE YAŞAYAN MİRAS ŞÖLENİ
CHP seçim sürecini değerlendirdi
