Devrek ilçesinin Özpınar Köyünün atıl vaziyette olan köy ilkokulunu köylüler İmece usulüyle köye sosyal tesis olarak kazandırmak için hummalı bir şekilde çalışıyorlar.
“Özpinar köyünün emektar ilkokulu Özpinar halkina sosyal tesis olma yolunda hareket basladi…..Hadi hayirlisi……Birlikten kuvvet dogar….En kisa zamanda hayal edilen bi eser ortaya cikar ins…….Maddi manevi katkıta bulunan bulunmak isteyen herkesten rabbim razı olsun….” denilerek yapılan açıklamada:”Özpınar köyümüzün, geçmişimizin emaneti okulumuzu sosyal tesise çevirme hayalimize başlamış bulunmaktayız. Yolumuz uzun el birliğiyle köyümüze kalıcı bir eser bırakmak için hep beraber mücadele etmeye siz değerli köylülerimizin destekleri sayesinde hayallerimize kavuşmak için, şimdi birlik zamanı.şimdibitlikzamanıRabbim nasip etti inşeAllah sonunu da getirmeyi nasip eder. Hayırlısıyla sosyal tesisimizin teras katının zemin betonunu döktük. El birliği ile bu işin hakkından geleceğiz. Rabbim maddi manevi destek veren köylülerimizden razı olsun. Beden gücüyle çalışan köylülerimize Rabbim güç kuvvet versin. Herşey Özpınar köyümüz için.” denildi.

DEVREK’TE ZABITA EKİPLERİNDEN SIKI DENETİM
DEVREK’TE AŞÇILIK KURSİYERLERİ BELGELERİNİ ALDI
YEDİGÖLLER VE ÇEVRESİNDE ORMAN YANGINLARINA KARŞI EĞİTİM ÇALIŞMASI
Zonguldaklı gazeteciler BİK Uygulamalı Mevzuat Eğitimine katıldı
DEVREK’TE ENERJİ YATIRIMLARI MASAYA YATIRILDI
KALDIRIM İŞGALLERİNE KARŞI DENETİMLER SÜRÜYOR
ZABITA EKİPLERİNDEN İŞ YERLERİNE RUHSAT DENETİMİ
