Devrek’in önemli sivil toplum kuruluşlarından biri olan Diyanet-Sen’in başkanı M. Ali Sarı ve yönetim kurulu üyeleri, yeni atanan Devrek Kaymakamı Muhammed Evlice’yi makamında ziyaret etti.
Yapılan ziyarette, yeni göreve başlayan Kaymakam Evlice’ye başarı dilekleri iletilerek çalışmalarında destek sözleri sunuldu.
Nezaket ziyareti, Kaymakamlık makamında gerçekleşti. Devrek Diyanet-Sen Başkanı M. Ali Sarı ve yönetim kurulu üyeleri, yeni atanan Kaymakam Muhammed Evlice’yi tebrik ederek görevinin hayırlı olmasını diledi. İlçe yönetimi olarak, Kaymakam Evlice’ye destek ve iş birliği içinde olacaklarını belirttiler.

HAVRAN KAYMAKAMI MUHAMMED EVLİCE’DEN DEVREK’E ZİYARET
Muhtarlardan Başkan Ulupınar’a Ziyaret
DEVREK’TE HAYAT BOYU ÖĞRENME HAFTASI ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ
KADIN GİRİŞİMCİLERİN MARKASI KİRENOVA TESCİL ALDI
CEZA İNFAZ PERSONELİ GÜNÜ DEVREK’TE ETKİNLİKLERLE KUTLANDI
DEVREK ORMANLARINDAKİ ÇALIŞMALAR YERİNDE İNCELENDİ
BİRLİK BÜRO-SEN GENEL BAŞKANI RAMAZAN DERNEK’TEN İNFAZ KORUMA GÖREVLİLERİ GÜNÜ MESAJI
