Gökçebey Belediyesi, aşırı sıcakların etkisiyle su tüketiminin artması ve yüksek kesimlerde yaşanan su sıkıntısına dikkat çekmek amacıyla önemli bir uyarı yaptı. Belediyeden yapılan açıklamada, su kaynaklarının korunması için alınan önlemler kapsamında, şebeke suyunun bahçe sulaması, halı yıkama ve araç temizliği gibi amaçlarla kullanılmasının yasaklandığı belirtildi.
Belediye yetkilileri, su kıtlığının önüne geçebilmek ve kaynakların etkin bir şekilde yönetilmesini sağlamak için bu tür kullanım kısıtlamalarının hayata geçirildiğini ifade etti. Açıklamada, yasaklara uymayan kişilerin tespit edilmesi durumunda, ilgili kişiler hakkında cezai işlemler uygulanacağına dikkat çekildi.
Gökçebey Belediyesi, su tasarrufunun önemini vurgulayarak, vatandaşların bu kurallara uymasını ve su kaynaklarının korunmasına katkıda bulunmalarını istedi. Yetkililer, suyun tasarruflu kullanılması çağrısında bulunarak, su krizinin daha da derinleşmesini önlemeyi hedeflediklerini belirtti.

Gökçebey Pazar yerinde çelik taşıyıcı sistem montajı tüm hızıyla sürüyor
Başkan Vedat Öztürk yangında kül olan Demir’in evini inceledi
Filyos Vadisi Belediyelerinden “Yeşil kuşak” için önemli girişim
Ahmet Çolakoğlu ve Vedat Öztürk buluştu. Sorunlar masaya yatırıldı
Gökçebey’de Vatandaş Buluşması
Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk’ten CHP Lideri Özgür Özel’e Anlamlı ve Mesaj Yüklü Hediye
Başkan Öztürk, Pazar Gününü Vatandaşlarla Geçirdi
