Muhtarlar Günü dolayısıyla Devrekli Muhtarlar Derneği tarafından Öğretmenevi’nde kahvaltı etkinliği düzenlendi.
Devrek Kaymakamı Muhammed Evlice kahvaltı da yaptığı konuşmada:
“Muhtarlık özveri isteyen bir görevdir. Vatandaşla kurumlar arasında köprü vazifesi yapan muhtarlarımızın önemi her geçen gün artmaktadır. Bu vesileyle bütün muhtarlarımızın 19 Ekim Muhtarlar Gününü kutluyorum” dedi.
19 Ekim Muhtarlar Günü dolayısıyla düzenlenen kahvaltı etkinliğine Devrek Kaymakamı Muhammed Evlice, Devrek Belediye Başkanı Özcan Ulupınar, Çaydeğirmeni Belediye Başkanı Satılmış Gebeş, Devrekli Muhtarlar Derneği Başkanı Fatih Çarıkcı, İl Genel Meclisi Üyeleri, Belediye Meclis Üyeleri, Siyasi Parti temsilcileri, Köy ve Mahalle muhtarları ve Devrek’teki daire amirleri katıldılar.
Muhtarlar Günü dolayısıyla 19 Ekim Cumartesi Günü sabahı Cumhuriyet Alanı’nda Çelenk Koyma Töreni düzenlenecek.


HAVRAN KAYMAKAMI MUHAMMED EVLİCE’DEN DEVREK’E ZİYARET
Muhtarlardan Başkan Ulupınar’a Ziyaret
DEVREK’TE HAYAT BOYU ÖĞRENME HAFTASI ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ
KADIN GİRİŞİMCİLERİN MARKASI KİRENOVA TESCİL ALDI
CEZA İNFAZ PERSONELİ GÜNÜ DEVREK’TE ETKİNLİKLERLE KUTLANDI
DEVREK ORMANLARINDAKİ ÇALIŞMALAR YERİNDE İNCELENDİ
BİRLİK BÜRO-SEN GENEL BAŞKANI RAMAZAN DERNEK’TEN İNFAZ KORUMA GÖREVLİLERİ GÜNÜ MESAJI
