Devrek Belediyesi, belediyenin esnafa ve kurumlara olan borçlarına ilişkin açıklama yaptı.
Borçları ödemeyi sürdürdüklerini ifade eden Devrek Belediyesi, açıklamasında şu ifadelere yer verdi; “Belediyemiz, esnafımıza ve kurumlara olan borçlarını ödemeyi sürdürüyor.Mali sorumluluklarını yerine getiren belediyemiz, halkımıza ve esnafımıza karşı güvenilir bir yönetim anlayışıyla hareket etmektedir. Şeffaf ve planlı mali yönetim ile, şehrimizin ekonomik dengesini koruma yolunda kararlılıkla ilerliyoruz.”

HAVRAN KAYMAKAMI MUHAMMED EVLİCE’DEN DEVREK’E ZİYARET
Muhtarlardan Başkan Ulupınar’a Ziyaret
DEVREK’TE HAYAT BOYU ÖĞRENME HAFTASI ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ
KADIN GİRİŞİMCİLERİN MARKASI KİRENOVA TESCİL ALDI
CEZA İNFAZ PERSONELİ GÜNÜ DEVREK’TE ETKİNLİKLERLE KUTLANDI
DEVREK ORMANLARINDAKİ ÇALIŞMALAR YERİNDE İNCELENDİ
BİRLİK BÜRO-SEN GENEL BAŞKANI RAMAZAN DERNEK’TEN İNFAZ KORUMA GÖREVLİLERİ GÜNÜ MESAJI
