Devrek Köylere Hizmet Götürme Birliği’nin 2025 yılı Yatırım Planı ve Çalışma Programı ile 2025 yılı ve izleyen iki yıla ait gelir-gider bütçeleri, 2024 yılı 2. olağan meclis toplantısında ele alındı. Toplantı, Devrek Kaymakamı Muhammed Evlice başkanlığında Atatürk Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi.
Toplantıya, köy muhtarları ve İl Genel Meclisi Üyeleri İsmet Bostancı, Yaşar Canbaş ve Mustafa Yumurtacı katıldı. Birlik tarafından yapılacak yatırımlar ve planlanan projeler üzerine görüş alışverişinde bulunulurken, mali bütçenin de detaylı bir şekilde incelenmesi sağlandı. Üç yıl süresini kapsayan bütçenin, köylere yönelik hizmetlerin sürdürülebilirliğine katkı sağlaması hedefleniyor.



DEVREK’TE ZABITA EKİPLERİNDEN SIKI DENETİM
DEVREK’TE AŞÇILIK KURSİYERLERİ BELGELERİNİ ALDI
YEDİGÖLLER VE ÇEVRESİNDE ORMAN YANGINLARINA KARŞI EĞİTİM ÇALIŞMASI
Zonguldaklı gazeteciler BİK Uygulamalı Mevzuat Eğitimine katıldı
DEVREK’TE ENERJİ YATIRIMLARI MASAYA YATIRILDI
KALDIRIM İŞGALLERİNE KARŞI DENETİMLER SÜRÜYOR
ZABITA EKİPLERİNDEN İŞ YERLERİNE RUHSAT DENETİMİ
