Zonguldak’ta bazı basın-yayın organlarında görev yapan gazeteciler, Vali Osman Hacıbektaşoğlu’ya bir araya geldiler.
Valilik makamında gerçekleşen ziyarette gazetecilerin mesleki sorunları, itibarsızlaştırılması, ekonomik yetersizlikler ve saha çalışmaları sırasında karşı karşıya kaldıkları problemler hakkında konuşuldu.
Gazetecilerin problemlerini tek tek dinleyen Vali Osman Hacıbektaşoğlu, sorunların çözümünde gerekli çabayı sarf edeceğini söyledi.
Ziyarette, Zonguldak Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Derya Akbıyık, Şafak Gazetesi Sorumlu Yazı İşleri Müdürü Fadime Yılmaz Elma, Pusula Gazetesi Sorumlu Yazı İşleri Müdürü Öznur Güneş, Susma Gazetesi Sorumlu Yazı İşleri Müdürü Bahattin Arı, Çınar Gazetesi Muhabiri Gülseher Cinal, İnanış Gazetesi Muhabiri Muhammet Karapınar, Sürmanşet Gazetesi Muhabiri Buse Akbıyık, Elmas TV muhabiri Ercan Demir yer aldı.
Ziyaret hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.


VALİ HACIBEKTAŞOĞLU’NDAN 1 MAYIS MESAJI
VALİ HACIBEKTAŞOĞLU’NDAN ANKARA’DA ANLAMLI ZİYARET
CHP’li Belediye Başkanları Muslu’da Toplandı
ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ’NDE “AHDE VEFA” PROGRAMI DÜZENLENDİ
ZONGULDAK GAZETECİLER CEMİYETİ ESKİŞEHİR’DE KRİTİK ZİRVEYE KATILIYOR
ZONGULDAK’TA İKİ AYRI ETKİNLİK: TURİZM HAFTASI VE YAŞAYAN MİRAS ŞÖLENİ
CHP seçim sürecini değerlendirdi
