Zonguldak Valiliği’nde, Zonguldak Havalimanı yönetimine ilişkin önemli bir toplantı gerçekleştirildi. Toplantıya Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu başkanlık yaptı. Katılımcılar arasında Çaycuma Kaymakamı Adem Kaya, Türk Hava Yolları (THY) Kalite Güvence Başkanı Bilal Tek ve Zonguldak Havalimanı Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Recep Kahya yer aldı.
Toplantıda, Zonguldak Havalimanı’nda gerçekleştirilen iç ve dış hatlar seferleri ile ilgili mevcut durum ele alındı. Havalimanının hizmet kapasitesinin artırılması, uçuş güvenliğinin sağlanması ve yolcu memnuniyetinin iyileştirilmesi adına çeşitli görüş alışverişlerinde bulunuldu. Özellikle havalimanı güvenliği üzerine yapılan değerlendirmeler, önemli bir gündem maddesi olarak dikkat çekti.
Zonguldak Havalimanı’nın, bölgeye sağladığı ulaşım avantajları ve gelecekteki büyüme hedefleri doğrultusunda atılacak adımların da ele alındığı bu toplantı, havalimanı yönetimi açısından önemli bir dönüm noktası olarak değerlendirildi. Toplantının sonuçlarının, Zonguldak ve çevresindeki hava yolu ulaşımını daha verimli hale getirmesi bekleniyor.


DEVREK’TE ZABITA EKİPLERİNDEN SIKI DENETİM
DEVREK’TE AŞÇILIK KURSİYERLERİ BELGELERİNİ ALDI
YEDİGÖLLER VE ÇEVRESİNDE ORMAN YANGINLARINA KARŞI EĞİTİM ÇALIŞMASI
Zonguldaklı gazeteciler BİK Uygulamalı Mevzuat Eğitimine katıldı
DEVREK’TE ENERJİ YATIRIMLARI MASAYA YATIRILDI
KALDIRIM İŞGALLERİNE KARŞI DENETİMLER SÜRÜYOR
ZABITA EKİPLERİNDEN İŞ YERLERİNE RUHSAT DENETİMİ
