Ak Parti Zonguldak İl Başkanı Mustafa Çağlayan, belediye başkanları ile bir araya geldi. Toplantıda, çalışmalar değerlendirilerek yapılacak hizmetlerle ilgili fikir alış verişinde bulunuldu.
Çağlayan’ın sosyal medya hesabındaki paylaşımı şu şekilde:
“Belediye başkanlarımızla bir araya gelerek, hemşehrilerimiz için gerçekleştirdiğimiz çalışmaların değerlendirmesini yaptık ve önümüzdeki dönemde yapacağımız hizmetlerle ilgili verimli bir istişare toplantısı gerçekleştirdik.
Amacımız, kıymetli hemşehrilerimize en iyi hizmeti sunmak ve ihtiyaçları en hızlı şekilde karşılamak. Hep birlikte, ortak akılla hareket ederek daha güzel projelere imza atmaya devam edeceğiz.”
Devrek Belediyesini temsilen, Devrek Belediye Başkan Yardımcısı Özcan Özmekik katıldı.

HAVRAN KAYMAKAMI MUHAMMED EVLİCE’DEN DEVREK’E ZİYARET
Muhtarlardan Başkan Ulupınar’a Ziyaret
DEVREK’TE HAYAT BOYU ÖĞRENME HAFTASI ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ
KADIN GİRİŞİMCİLERİN MARKASI KİRENOVA TESCİL ALDI
CEZA İNFAZ PERSONELİ GÜNÜ DEVREK’TE ETKİNLİKLERLE KUTLANDI
DEVREK ORMANLARINDAKİ ÇALIŞMALAR YERİNDE İNCELENDİ
BİRLİK BÜRO-SEN GENEL BAŞKANI RAMAZAN DERNEK’TEN İNFAZ KORUMA GÖREVLİLERİ GÜNÜ MESAJI
