Devrek Anadolu İmam Hatip Lisesi’nde, Zonguldak il genelinde düzenlenen “İHO Genç Sada Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma”, “Genç Muhafızlar Hafızlık” ve “Genç Bilaliler Ezan Okuma Yarışması” programına katılım gösterildi.
Etkinliğe, Devrek Belediye Başkanı Özcan Ulupınar, İlçe Kaymakamı Muhammed Evlice, Belediye Başkan Yardımcısı Özcan Özmekik, İlçe Müftüsü Murat Mutlu, öğretim görevlileri ve çok sayıda veli katıldı.
Yarışmalar, katılımcıların yeteneklerini sergileyebileceği önemli bir platform oluştururken, aynı zamanda dinî ve kültürel değerlerin genç nesillere aktarılmasına katkı sağladı.
Etkinlik sonunda, dereceye giren öğrencilere ödüller verildi. Program, katılımcılara keyifli bir gün yaşatırken, toplumsal dayanışmayı ve birlikteliği pekiştirdi.



DEVREK’TE ZABITA EKİPLERİNDEN SIKI DENETİM
DEVREK’TE AŞÇILIK KURSİYERLERİ BELGELERİNİ ALDI
YEDİGÖLLER VE ÇEVRESİNDE ORMAN YANGINLARINA KARŞI EĞİTİM ÇALIŞMASI
Zonguldaklı gazeteciler BİK Uygulamalı Mevzuat Eğitimine katıldı
DEVREK’TE ENERJİ YATIRIMLARI MASAYA YATIRILDI
KALDIRIM İŞGALLERİNE KARŞI DENETİMLER SÜRÜYOR
ZABITA EKİPLERİNDEN İŞ YERLERİNE RUHSAT DENETİMİ
