Devrek Belediye Başkanı Özcan Ulupınar, Zonguldak Milletvekili Ahmet Çolakoğlu ile birlikte Ankara’da İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’yı ziyaret etti. Ziyarette, Devrek’te gerçekleştirilen yatırımlar ve planlanan projeler hakkında Bakan Yerlikaya’ya bilgi verildi.
Başkan Ulupınar ve Milletvekili Çolakoğlu, ayrıca İçişleri Bakan Yardımcısı Bülent Turan ile bir araya geldi. Daha önce milletvekilliği döneminde birlikte çalıştıkları Turan ile gerçekleştirilen görüşmede, ilçenin gelişimi adına fikir alışverişinde bulunuldu.
Ziyaretin ardından açıklama yapan Başkan Ulupınar, “İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya’ya ve Bakan Yardımcımız Sayın Bülent Turan’a bizlere göstermiş oldukları misafirperverlik ve sıcak sohbetlerinden ötürü teşekkür ederiz. İlçemiz adına verimli ve umut dolu bir gün oldu” ifadelerini kullandı.
Devrek Belediyesi’nin Ankara temasları, ilçedeki yatırımların hız kazanması adına önemli bir adım olarak değerlendirildi.


HAVRAN KAYMAKAMI MUHAMMED EVLİCE’DEN DEVREK’E ZİYARET
Muhtarlardan Başkan Ulupınar’a Ziyaret
DEVREK’TE HAYAT BOYU ÖĞRENME HAFTASI ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ
KADIN GİRİŞİMCİLERİN MARKASI KİRENOVA TESCİL ALDI
CEZA İNFAZ PERSONELİ GÜNÜ DEVREK’TE ETKİNLİKLERLE KUTLANDI
DEVREK ORMANLARINDAKİ ÇALIŞMALAR YERİNDE İNCELENDİ
BİRLİK BÜRO-SEN GENEL BAŞKANI RAMAZAN DERNEK’TEN İNFAZ KORUMA GÖREVLİLERİ GÜNÜ MESAJI
