Gökçebey Kaymakamı Rüveyda Kahraman Şıktaş ve Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk, Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu’nu makamında ziyaret etti.
Ziyarette, ilçenin genel durumu, devam eden projeler ve planlanan yatırımlar ele alındı. Gökçebey’in kalkınması için yürütülen çalışmaların değerlendirildiği görüşmede, ilçenin ihtiyaçları ve gelecekte hayata geçirilmesi planlanan projeler masaya yatırıldı.
Vali Hacıbektaşoğlu, Gökçebey’in gelişimi için yapılan çalışmaları desteklediklerini belirterek, ilçe yönetimiyle iş birliği içinde olmaya devam edeceklerini ifade etti.
Yetkililer, ilçeye yönelik yatırımların hız kesmeden sürdürüleceğini ve Gökçebey’in kalkınması için çalışmaların kararlılıkla devam edeceğini vurguladı.

KAYMAKAM BIÇAKCI’DAN ORMAN İŞLETME MÜDÜRÜ GÜNEŞ’E HAYIRLI OLSUN ZİYARETİ
Gökçebey Belediyesi Araç ve İş Makinesi Filosunu Güçlendiriyor
Devrek’te Trafik Master Planı İçin İlk Adım Atıldı
DEVREK TSO ÜYELERİ WIN EURASIA 2026 FUARI’NDA
ÇANAKCILAR AİLESİ SANATÇILARLA DOĞADA BİR ARAYA GELDİ
Başkan Ulupınar’dan Gönül Ziyaretleri
Devrek Belediyesi’nden Kapsamlı Temizlik Seferberliği
