AK Parti İl Başkanı Mustafa Çağlayan Ankara’da başta Vali Osman Hacıbektaşoğlu, AK Parti Zonguldak Milletvekilleri ve belediye başkanları ile birlikte Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdulkadir Uraloğlu’nu ziyaret ettiklerini söyledi.
Başkan Çağlayan Bakan Uraloğlu’na Zonguldak’ın ulaşım ve altyapı alanında ihtiyaçları ve gereksinimlerini ilettiklerini söyledi.
BAKAN İLE SORUNLARI GÖRÜŞTÜLER
AK Parti İl Başkanı Mustafa Çağlayan ziyareti şu şekilde değerlendirdi: “Sayın Valimiz, Milletvekillerimiz ve Belediye başkanlarımızla birlikte Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdulkadir Uraloğlu’nu ziyaret ederek Zonguldak’ımızın ulaşım ve altyapı alanındaki ihtiyaç ve gereksinimlerini kendisine arz ettik.
Daha yaşanabilir, daha modern bir Zonguldak için gece gündüz demeden çalışmaya devam edeceğiz.
Şehrimize gösterdiği ilgi, destek ve misafirperverliği için kıymetli Bakanımıza şükranlarımızı sunuyoruz.”

KAYMAKAM BIÇAKCI’DAN ORMAN İŞLETME MÜDÜRÜ GÜNEŞ’E HAYIRLI OLSUN ZİYARETİ
Gökçebey Belediyesi Araç ve İş Makinesi Filosunu Güçlendiriyor
Devrek’te Trafik Master Planı İçin İlk Adım Atıldı
DEVREK TSO ÜYELERİ WIN EURASIA 2026 FUARI’NDA
ÇANAKCILAR AİLESİ SANATÇILARLA DOĞADA BİR ARAYA GELDİ
Başkan Ulupınar’dan Gönül Ziyaretleri
Devrek Belediyesi’nden Kapsamlı Temizlik Seferberliği
