Çaydeğirmeni Belediye Başkanı Satılmış Gebeş, Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’i ziyaret ederek Çaydeğirmeni’ne iki okul yapılması için görüşme sağladı.
Gebeş’in yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“ÇAYDEĞİRMENİMİZİ İLÇE DÜZEYİNDE HİZMETLERLE BULUŞTURUYORUZ.
DURMAK,DURAKLAMAK,YORULMAK VE DİNLENMEK YOK.
KOŞTURMAYA DEVAM.
SAYIN VALİMİZ,KIYMETLİ İL BAŞKANIMIZ VE DEĞERLİ MİLLETVEKİLLERİMİZ İLE BERABER MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ PRF.DR. SAYIN YUSUF TEKİN’İ ZİYARET ETTİK.
BİZLERİ SAYIN BAKANIMIZ İLE BULUŞTURAN DEĞERLİ İL BAŞKANIMIZA VE KIYMETLİ MİLLETVEKİLLERİMİZE ,İLGİLERİNDEN DOLAYI SAYIN BAKANIMIZA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
İNŞALLAH İKİ YENİ OKULU ÇAYDEĞİRMENİMİZE KAZANDIRIYORUZ.”
Yapılan ziyarette Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, AK Parti Zonguldak Milletvekilleri Muammer Avcı, Ahmet Çolakoğlu, Saffet Bozkurt, AK Parti Zonguldak İl Başkanı Mustafa Çağlayan, Kilimli Belediye Başkanı Kamil Altun ve Çaygedirmeni Belediye Başkanı Satılmış Gebeş, yer aldı.


KAYMAKAM BIÇAKCI’DAN ORMAN İŞLETME MÜDÜRÜ GÜNEŞ’E HAYIRLI OLSUN ZİYARETİ
Gökçebey Belediyesi Araç ve İş Makinesi Filosunu Güçlendiriyor
Devrek’te Trafik Master Planı İçin İlk Adım Atıldı
DEVREK TSO ÜYELERİ WIN EURASIA 2026 FUARI’NDA
ÇANAKCILAR AİLESİ SANATÇILARLA DOĞADA BİR ARAYA GELDİ
Başkan Ulupınar’dan Gönül Ziyaretleri
Devrek Belediyesi’nden Kapsamlı Temizlik Seferberliği
