Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ile İŞKUR iş birliğiyle yürütülen İşgücü Uyum Programı (İÜP) kapsamında Devrek Kaymakamlığı bünyesinde çalışacak 110 kişi noter huzurunda gerçekleştirilen kura çekimi ile belirlendi.
Atatürk Kültür Merkezi’nde (AKM) yoğun katılımla gerçekleştirilen kura çekimi sonucunda, istihdam edilecek kişiler belirlendi. Programa yoğun başvuru yapılırken, kurada ismi çıkan 110 kişi Devrek Kaymakamlığı bünyesinde görev alacak.
Bu program, istihdama katkı sağlamanın yanı sıra, iş gücünün geliştirilmesi ve yerel ekonominin desteklenmesi açısından büyük önem taşıyor.



DEVREK’TE ZABITA EKİPLERİNDEN SIKI DENETİM
DEVREK’TE AŞÇILIK KURSİYERLERİ BELGELERİNİ ALDI
YEDİGÖLLER VE ÇEVRESİNDE ORMAN YANGINLARINA KARŞI EĞİTİM ÇALIŞMASI
Zonguldaklı gazeteciler BİK Uygulamalı Mevzuat Eğitimine katıldı
DEVREK’TE ENERJİ YATIRIMLARI MASAYA YATIRILDI
KALDIRIM İŞGALLERİNE KARŞI DENETİMLER SÜRÜYOR
ZABITA EKİPLERİNDEN İŞ YERLERİNE RUHSAT DENETİMİ
