Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk, İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nde (İBB) bir dizi ziyaret gerçekleştirdi. Başkan Öztürk, İBB İtfaiye Daire Başkanı Remzi Albayrak’ı makamında ziyaret ederek belediyenin çalışmaları hakkında görüş alışverişinde bulundu.
Ziyaretin ardından kısa bir değerlendirmede bulunan Başkan Öztürk, misafirperverliklerinden dolayı Daire Başkanı Albayrak ve ekibine teşekkür etti.
Başkan Öztürk, ziyaretleri kapsamında Gelik Belediye Başkanı Burhan Sezgin ile birlikte, İBB Batı Karadeniz Koordinatörü Kemal Aydın’ı da makamında ziyaret etti. Görüşmede, Gökçebey ilçesinde hayata geçirilmesi planlanan projelerle ilgili istişarelerde bulunuldu.
Başkan Vedat Öztürk, ilgi ve desteklerinden dolayı İBB yetkililerine teşekkürlerini iletti.


Gökçebey Pazar yerinde çelik taşıyıcı sistem montajı tüm hızıyla sürüyor
Başkan Vedat Öztürk yangında kül olan Demir’in evini inceledi
Filyos Vadisi Belediyelerinden “Yeşil kuşak” için önemli girişim
Ahmet Çolakoğlu ve Vedat Öztürk buluştu. Sorunlar masaya yatırıldı
Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk’ten CHP Lideri Özgür Özel’e Anlamlı ve Mesaj Yüklü Hediye
Başkan Öztürk, Pazar Gününü Vatandaşlarla Geçirdi
