Zonguldak Orman Bölge Müdürlüğü’nün koordinasyonunda, Devrek ve Dirgine Orman İşletme Müdürlüklerinin katılımıyla orman yangınlarıyla mücadele kapsamında işbaşı eğitimi ve tatbikat gerçekleştirildi.
Bartın Orman İşletme Müdürlüğü merkezinde düzenlenen tatbikata; Orman Yangınlarıyla Mücadele Şube Müdürü Ersan Kabakçı, Devrek ve Dirgine Orman İşletme Müdürleri, teknik personeller, orman muhafaza memurları, yangın işçileri ve yangına müdahale araçlarıyla birlikte geniş bir ekip katıldı.
2025 yaz dönemine hazırlık kapsamında yapılan tatbikatta; yangına müdahale araçlarının bakım ve onarımları tamamlandı, işçilerin iş güvenliği kıyafetleri kontrol edildi ve yangın anında alınacak öncelikli güvenlik önlemleri hatırlatıldı. Eğitim sürecinde yangınların çıkış nedenleri üzerinde durulurken, vatandaşların ormanlık alanlarda ateş yakmamaları konusunda bilgilendirilmesi gerektiği vurgulandı.
Yetkililer; piknikçilerin orman parklarında vakit geçirmeleri, çiftçilerin ateş kullanmadan temizlik yapmaları, çoban ve avcıların ise ormanlık alanlarda ateşten uzak durmaları yönünde uyarılmasını istedi. Ayrıca vatandaşlara, herhangi bir olumsuz durumda ALO 112 Acil Çağrı Hattı’nı 7 gün 24 saat arayabilecekleri hatırlatıldı.
Tatbikat, yangın sezonu öncesinde alınacak önlemler açısından önemli bir hazırlık olarak değerlendirildi.



HAVRAN KAYMAKAMI MUHAMMED EVLİCE’DEN DEVREK’E ZİYARET
Muhtarlardan Başkan Ulupınar’a Ziyaret
DEVREK’TE HAYAT BOYU ÖĞRENME HAFTASI ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ
KADIN GİRİŞİMCİLERİN MARKASI KİRENOVA TESCİL ALDI
CEZA İNFAZ PERSONELİ GÜNÜ DEVREK’TE ETKİNLİKLERLE KUTLANDI
DEVREK ORMANLARINDAKİ ÇALIŞMALAR YERİNDE İNCELENDİ
BİRLİK BÜRO-SEN GENEL BAŞKANI RAMAZAN DERNEK’TEN İNFAZ KORUMA GÖREVLİLERİ GÜNÜ MESAJI
