Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakan Yardımcısı Ahmet Aydın, Zonguldak programı kapsamında Devrek Belediye Başkanı Özcan Ulupınar’ı makamında ziyaret etti.
Ziyarette, ilçe genelinde yürütülen çalışmalar ve bölgenin sosyal, ekonomik yapısına dair değerlendirmeler yapıldı. Belediye Başkanı Ulupınar, Bakan Yardımcısı Aydın’a Devrek’in mevcut durumu ve öncelikli ihtiyaçları hakkında bilgi vererek, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Görüşmenin sonunda Başkan Ulupınar, Devrek’e özgü kültürel bir simge olan el yapımı bastonu konuk heyete hediye etti.
Ziyarete Devrek Kaymakamı Muhammed Evlice, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Çalışma Genel Müdürü Dr. Mehmet Baş, AK Parti Devrek İlçe Başkanı İsmail Cinbir, belediye meclis üyeleri ve parti yöneticileri de katıldı.
Gerçekleştirilen ziyaretin, bölgeyle ilgili merkezi hükümet nezdinde yürütülecek çalışmaların değerlendirilmesi açısından önemli olduğu ifade edildi.



KAYMAKAM BIÇAKCI’DAN ORMAN İŞLETME MÜDÜRÜ GÜNEŞ’E HAYIRLI OLSUN ZİYARETİ
Gökçebey Belediyesi Araç ve İş Makinesi Filosunu Güçlendiriyor
Devrek’te Trafik Master Planı İçin İlk Adım Atıldı
DEVREK TSO ÜYELERİ WIN EURASIA 2026 FUARI’NDA
ÇANAKCILAR AİLESİ SANATÇILARLA DOĞADA BİR ARAYA GELDİ
Başkan Ulupınar’dan Gönül Ziyaretleri
Devrek Belediyesi’nden Kapsamlı Temizlik Seferberliği
