Devrek Kaymakamlığı, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü kapsamında çeşitli anma etkinlikleri düzenleyecek. Program, 15 Temmuz 2025 Salı günü Cumhuriyet Meydanı’nda saat 10.00’da açılacak olan “15 Temmuz Sergisi” ile başlayacak.
Anma programı çerçevesinde saat 10.30’da Pınarönü Köyü’nde kabristan ziyareti gerçekleştirilecek. Ardından Merkez Yeni Camii’nde saat 12.00’de Kur’an-ı Kerim tilaveti okunacak.
Günün anlam ve önemine yönelik resmi anma programı ise aynı gün saat 21.30’da Cumhuriyet Meydanı’nda başlayacak.
Devrek Kaymakamı Onur Alp Bıçakcı yaptığı açıklamada, 15 Temmuz’un unutulmaması ve demokrasiye sahip çıkılması adına düzenlenecek bu programa tüm vatandaşların katılımının kendilerini onurlandıracağını belirtti.
Programın, milli irade ve birlik ruhunun vurgulandığı bir atmosferde gerçekleşmesi bekleniyor.


DEVREK’TE ZABITA EKİPLERİNDEN SIKI DENETİM
DEVREK’TE AŞÇILIK KURSİYERLERİ BELGELERİNİ ALDI
YEDİGÖLLER VE ÇEVRESİNDE ORMAN YANGINLARINA KARŞI EĞİTİM ÇALIŞMASI
Zonguldaklı gazeteciler BİK Uygulamalı Mevzuat Eğitimine katıldı
DEVREK’TE ENERJİ YATIRIMLARI MASAYA YATIRILDI
KALDIRIM İŞGALLERİNE KARŞI DENETİMLER SÜRÜYOR
ZABITA EKİPLERİNDEN İŞ YERLERİNE RUHSAT DENETİMİ
