Başkan Ulupınar’dan Zabıta Ekipleriyle Değerlendirme Toplantısı

sabanci1
Başkan Ulupınar’dan Zabıta Ekipleriyle Değerlendirme Toplantısı
sabanci1

Devrek Belediye Başkanı Özcan Ulupınar, Belediye Zabıta Müdürlüğü ekipleriyle bir araya gelerek yaz dönemi çalışmalarını değerlendirdi.

Toplantıda, yaz aylarında nüfusun artmasıyla birlikte vatandaşların günlük yaşamını daha konforlu ve güvenli şekilde sürdürebilmesi için yapılması gereken çalışmalar ele alındı. Temizlik, trafik düzeni, denetimler ve sosyal yaşam gibi birçok başlıkta yürütülen hizmetlerin yaz dönemi ihtiyaçlarına göre planlanması üzerinde duruldu.

Başkan Ulupınar, “Yaz aylarında artan nüfus yoğunluğuyla birlikte sahadaki çalışmalarımızı daha dikkatli ve titiz şekilde sürdürüyoruz. Amacımız vatandaşlarımızın yaşam kalitesini yükseltmek,” ifadelerini kullandı.

Devrek Belediyesi, şehir genelinde altyapıdan üstyapıya her alanda koordineli çalışmalarını sürdürüyor.

sabanci1

YORUM ALANI

Yorum Yok
YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.