Devrek Belediye Başkanı Özcan Ulupınar, Belediye Zabıta Müdürlüğü ekipleriyle bir araya gelerek yaz dönemi çalışmalarını değerlendirdi.
Toplantıda, yaz aylarında nüfusun artmasıyla birlikte vatandaşların günlük yaşamını daha konforlu ve güvenli şekilde sürdürebilmesi için yapılması gereken çalışmalar ele alındı. Temizlik, trafik düzeni, denetimler ve sosyal yaşam gibi birçok başlıkta yürütülen hizmetlerin yaz dönemi ihtiyaçlarına göre planlanması üzerinde duruldu.
Başkan Ulupınar, “Yaz aylarında artan nüfus yoğunluğuyla birlikte sahadaki çalışmalarımızı daha dikkatli ve titiz şekilde sürdürüyoruz. Amacımız vatandaşlarımızın yaşam kalitesini yükseltmek,” ifadelerini kullandı.
Devrek Belediyesi, şehir genelinde altyapıdan üstyapıya her alanda koordineli çalışmalarını sürdürüyor.




DEVREK BELEDİYESİ HAZİRAN AYI MECLİS TOPLANTISI YAPILDI
DEVREK’TE ZABITA EKİPLERİNDEN SIKI DENETİM
DEVREK’TE AŞÇILIK KURSİYERLERİ BELGELERİNİ ALDI
YEDİGÖLLER VE ÇEVRESİNDE ORMAN YANGINLARINA KARŞI EĞİTİM ÇALIŞMASI
Zonguldaklı gazeteciler BİK Uygulamalı Mevzuat Eğitimine katıldı
DEVREK’TE ENERJİ YATIRIMLARI MASAYA YATIRILDI