Devrek Belediye Başkanı Özcan Ulupınar, Zonguldak Milletvekili Ahmet Çolakoğlu ile bir araya gelerek ilçedeki mevcut çalışmalar ve geleceğe yönelik projeler üzerine kapsamlı bir istişare gerçekleştirdi.
Daire amirlerinin de katılım sağladığı toplantıda, tamamlanan hizmetler, devam eden yatırımlar ve proje aşamasındaki çalışmalar detaylı şekilde ele alındı. Görüşmelerde, Devrek’in kalkınma hedeflerine ulaşması için koordinasyon ve iş birliğinin önemi bir kez daha vurgulandı.
Toplantının ardından Başkan Ulupınar ve Milletvekili Çolakoğlu, ilçe merkezinde vatandaşlarla bir araya gelerek talep ve önerileri dinledi. Katılımcı yönetim anlayışını benimsediklerini belirten Başkan Ulupınar, “Halkımızın ihtiyaçları ve beklentileri doğrultusunda hizmet üretmeye devam edeceğiz” dedi.


DEVREK’TE ZABITA EKİPLERİNDEN SIKI DENETİM
DEVREK’TE AŞÇILIK KURSİYERLERİ BELGELERİNİ ALDI
YEDİGÖLLER VE ÇEVRESİNDE ORMAN YANGINLARINA KARŞI EĞİTİM ÇALIŞMASI
Zonguldaklı gazeteciler BİK Uygulamalı Mevzuat Eğitimine katıldı
DEVREK’TE ENERJİ YATIRIMLARI MASAYA YATIRILDI
KALDIRIM İŞGALLERİNE KARŞI DENETİMLER SÜRÜYOR
ZABITA EKİPLERİNDEN İŞ YERLERİNE RUHSAT DENETİMİ
