Devrek Belediye Başkanı Özcan Ulupınar, yeni mezbahane aracını bizzat teslim alarak belediyeye kazandırdı. Araç filosunu güçlendirmeye devam ettiklerini belirten Ulupınar, şu açıklamada bulundu:
“Amacımız, vatandaşlarımıza her alanda daha kaliteli ve güvenli hizmet sunmak. Bu kapsamda araç parkımızı yenilemeye ve modernleştirmeye devam ediyoruz. Yeni mezbahane aracımız, hijyen standartlarını yükseltecek ve kesim işlemlerini daha sağlıklı koşullarda gerçekleştirmemize imkân tanıyacak.”
Yeni araçla birlikte ilçedeki et kesim işlemleri artık daha çağdaş, hızlı ve sağlık kurallarına uygun şekilde yapılacak. Belediye yetkilileri, bu tür yatırımların sürdürüleceğini vurgulayarak, Devrek halkının yaşam kalitesini artırmayı hedeflediklerini ifade etti.

KAYMAKAM BIÇAKCI’DAN ORMAN İŞLETME MÜDÜRÜ GÜNEŞ’E HAYIRLI OLSUN ZİYARETİ
Gökçebey Belediyesi Araç ve İş Makinesi Filosunu Güçlendiriyor
Devrek’te Trafik Master Planı İçin İlk Adım Atıldı
DEVREK TSO ÜYELERİ WIN EURASIA 2026 FUARI’NDA
ÇANAKCILAR AİLESİ SANATÇILARLA DOĞADA BİR ARAYA GELDİ
Başkan Ulupınar’dan Gönül Ziyaretleri
Devrek Belediyesi’nden Kapsamlı Temizlik Seferberliği
