Çaydeğirmeni beldesi, uzun süredir beklenen bir eğitim yatırımına daha kavuştu. Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) ile Milli Eğitim Bakanlığı iş birliğiyle inşa edilen Çaydeğirmeni Anaokulu, eğitim-öğretim hayatına başladı.
Belediye Başkanı Satılmış Gebeş, okulun açılışının ardından yaptığı ziyarette öğretmen ve öğrencilerle bir araya geldi. Başkan Gebeş, “Seçim sürecinde sözünü verdiğimiz anaokulumuz Çaydeğirmenimize hayırlı olsun. Okul Müdürümüze, öğretmenlerimize ve yavrularımıza başarılar diliyorum.” dedi.
Başkan Gebeş ayrıca, “Okulumuzun yapılmasında emeği geçen, katkı sunan Sayın Bakanımıza, kıymetli il başkanımıza, değerli milletvekillerimize ve TOBB Başkanımıza teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Yeni açılan anaokulu, modern sınıfları ve donanımlı eğitim alanlarıyla beldedeki okul öncesi eğitim ihtiyacını önemli ölçüde karşılayacak. Eğitim camiası tarafından da büyük memnuniyetle karşılanan proje, bölgedeki eğitim kalitesine önemli katkı sağlayacak.


DEVREK’TE ZABITA EKİPLERİNDEN SIKI DENETİM
DEVREK’TE AŞÇILIK KURSİYERLERİ BELGELERİNİ ALDI
YEDİGÖLLER VE ÇEVRESİNDE ORMAN YANGINLARINA KARŞI EĞİTİM ÇALIŞMASI
Zonguldaklı gazeteciler BİK Uygulamalı Mevzuat Eğitimine katıldı
DEVREK’TE ENERJİ YATIRIMLARI MASAYA YATIRILDI
KALDIRIM İŞGALLERİNE KARŞI DENETİMLER SÜRÜYOR
ZABITA EKİPLERİNDEN İŞ YERLERİNE RUHSAT DENETİMİ
