Konuyla ilgili olarak yapılan açıklamada:”25 Kasım 01 Aralık 2022 tarihleri arasında Ankara’da Türkiye Badminton Federasyonu Olimpiyat hazılık merkezinde yapılacak olan 17 yaş altı Türkiye badminton şampiyonasına Devrek Belediyespor Olarak 6 Sporcuyla katılıyoruz” bilgisi verildi.

DEVREKLİ MİLLİ SPORCULAR GURURLANDIRDI
Devrek’te Gençlik ve Spor Festivali Coşkusu
Devrekli Sporculardan Türkiye Wushu Şampiyonası’nda Büyük Başarı
ÇAYDEĞİRMENİ BELEDİYESPOR ŞAMPİYONLUĞA ULAŞTI
Devrek Belediyespor Play-Off’a veda etti
Devrek Belediyespor Play-Off’ta: Bartın’da Kritik Galibiyet
ÇAYDEĞİRMENİ GOL FIRTINASI OLARAK ŞAMPİYONLUĞA KOŞUYOR
