Fenerbahçe yönetimi, sözleşmesi sezon sonu bitecek olan futbolcuların yanı sıra performansı iyi olan oyuncuların da kontratını uzatmak istiyor.
Anlaşma sağlanan İsmail Yüksek dışında Valencia, Altay, Crespo ve Gustavo Henrique ile görüşmeler yapan sarı-lacivertliler, 10-15 ocak tarihini hedef olarak belirledi. Bu isimlerle bir an önce anlaşmak isteyen yönetim, toplu imza töreni yapmayı planlıyor.
Sezon başında satın alma opsiyonuyla kiralanan Henrique’nin bonservisi alınacak ve resmen Fenerbahçe’nin oyuncusu olacak. Sambacı için Flamengo’ya 1.4 milyon euro ödeme yapılacak.

Devrek Bastonkentspor Şampiyonluğu Coşkuyla Kutladı
DEVREKLİ MİLLİ SPORCULAR GURURLANDIRDI
Devrek’te Gençlik ve Spor Festivali Coşkusu
Devrekli Sporculardan Türkiye Wushu Şampiyonası’nda Büyük Başarı
ÇAYDEĞİRMENİ BELEDİYESPOR ŞAMPİYONLUĞA ULAŞTI
DEVREK BELEDİYESPOR’A PRİM DESTEĞİ
Devrek Belediyespor Play-Off’ta: Bartın’da Kritik Galibiyet
