Gökçebey Belediye Meclisi, 2023’ün ilk toplantısını yaptı. Gökçebey Belediye Meclisi Ocak 2023 toplantısı Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk başkanlığında toplantı salonunda yapıldı.
Yapılan toplantıda gündem maddeleri görüşülerek karara bağlandı. 2023 yılının ilk meclis toplantısı hakkında gökçebey Belediye Başkanlığı’ndan yapılan açıklamada; ” Belediye Meclisimizin 2023 yılı Olağanüstü 1. Toplantısı 5393 sayılı yasanın 20’nci maddesi hükümleri gereğince Belediye Meclisimiz Belediye Başkanımız Vedat Öztürk Başkanlığında gündeminde ki, maddeleri görüşmek üzere Belediye Meclis Toplantı Salonunda toplanıldı. Alınan kararlar Gökçebey’ imize hayırlı olsun” denildi.

Gökçebey Pazar yerinde çelik taşıyıcı sistem montajı tüm hızıyla sürüyor
Başkan Vedat Öztürk yangında kül olan Demir’in evini inceledi
Filyos Vadisi Belediyelerinden “Yeşil kuşak” için önemli girişim
Ahmet Çolakoğlu ve Vedat Öztürk buluştu. Sorunlar masaya yatırıldı
Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk’ten CHP Lideri Özgür Özel’e Anlamlı ve Mesaj Yüklü Hediye
Başkan Öztürk, Pazar Gününü Vatandaşlarla Geçirdi
