Devrek Belediye Başkanı Çetin Bozkurt, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin kurucu Cumhurbaşkanı Rauf Denktaş’ı vefatının 11. yıldönümü nedeniyle andı. Bozkurt, sosyal medya hesabında yaptığı paylaşımda, “Cumhurbaşkanı Rauf Denktaş’ı saygı, rahmet ve minnetle anıyorum.”dedi.
Başkanı Çetin Bozkurt paylaşımında: “Türk tarihinin bilge, mütevazi, mücadeleci, devlet adamlarından; ömrünü Kıbrıs davasına adamış, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin kurucu Cumhurbaşkanı Rauf Denktaş’ı 11. ölüm yıldönümünde saygı, rahmet ve minnetle anıyorum. Ruhu şad, mekânı cennet olsun.” ifadelerini kullandı.

DEVREK’TE ZABITA EKİPLERİNDEN SIKI DENETİM
DEVREK’TE AŞÇILIK KURSİYERLERİ BELGELERİNİ ALDI
YEDİGÖLLER VE ÇEVRESİNDE ORMAN YANGINLARINA KARŞI EĞİTİM ÇALIŞMASI
Zonguldaklı gazeteciler BİK Uygulamalı Mevzuat Eğitimine katıldı
DEVREK’TE ENERJİ YATIRIMLARI MASAYA YATIRILDI
KALDIRIM İŞGALLERİNE KARŞI DENETİMLER SÜRÜYOR
ZABITA EKİPLERİNDEN İŞ YERLERİNE RUHSAT DENETİMİ
