Devrek Kaymakamı Ümit Altay sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada yardım severlere teşekkür ederek şunları dile getirdi: “Deprem bölgesine gönderilen 18. yardım tırımız dün akşam yola çıktı.Gıda malzemesi içeren aracın hazırlanmasındaki katkılarından dolayı Sayın Süleyman NARLIOĞLU , Nilcan NARLIOĞLU ile arkadaşlarına ve yardım depomuzda sizlerden gelen yardımları tasnif ederek düzenli bir şekilde paletlere yerleştirip yola çıkmaya hazır hale getiren KIZILAY ilçe teşkilatımıza ve KIZILAY GÖNÜLLÜLERİMİZE de teşekkür ediyoruz.”


DEVREK’TE ZABITA EKİPLERİNDEN SIKI DENETİM
DEVREK’TE AŞÇILIK KURSİYERLERİ BELGELERİNİ ALDI
YEDİGÖLLER VE ÇEVRESİNDE ORMAN YANGINLARINA KARŞI EĞİTİM ÇALIŞMASI
Zonguldaklı gazeteciler BİK Uygulamalı Mevzuat Eğitimine katıldı
DEVREK’TE ENERJİ YATIRIMLARI MASAYA YATIRILDI
KALDIRIM İŞGALLERİNE KARŞI DENETİMLER SÜRÜYOR
ZABITA EKİPLERİNDEN İŞ YERLERİNE RUHSAT DENETİMİ
