Devrek tarımının gelişmesi için göreve geldiği günden beri aralıksız çalışmaya devam eden İlçe Tarım Müdürü Rıfat Verim son olarak hibe destekleri anlatmak için köy ziyaretinde bulundu. Ziyarete ilişkin açıklama yapan Verim: “Mesai sonrası köy toplantılarımıza başladık. Dün akşam Dirgine bölgesi, Akçabey ve Yazıcık köylerinde Çiftçilerimizin yoğun katılımı ile toplantımızı yaptık. Devletimizin Destekleri ile 2022 ve 2023 yılında gerçekleşen %75 hibe sağlanan projeler, 2023 yılında dağıtımı yapılan ve yapılacak olan fide, fidan ve tohumlar, Kırsal Kalkınma Projeleri, Ziraat Bankası Genç Çiftçi ve Kadın Çiftçi Kredileri, Ipard Avrupa Bırlıgı Projeleri, Buğday ve Arpa Ekiliş alanlarında yapılacak olan hasat şenliği, kurulu ve kurulacak olan lavanta bahçeleri için yağ çıkarma tesisi projesi, ekoturizm için kurulması planlanan bahçeler, ekiliş alanları için sulama göleti talebi, tohum ekimi için mibzer talepleri ve hasat için biçerdöver talepleri görüşüldü. Durmak Yok, Tarımsal üretime devam.” dedi.



KAYMAKAM BIÇAKCI’DAN ORMAN İŞLETME MÜDÜRÜ GÜNEŞ’E HAYIRLI OLSUN ZİYARETİ
Gökçebey Belediyesi Araç ve İş Makinesi Filosunu Güçlendiriyor
Devrek’te Trafik Master Planı İçin İlk Adım Atıldı
DEVREK TSO ÜYELERİ WIN EURASIA 2026 FUARI’NDA
ÇANAKCILAR AİLESİ SANATÇILARLA DOĞADA BİR ARAYA GELDİ
Başkan Ulupınar’dan Gönül Ziyaretleri
Devrek Belediyesi’nden Kapsamlı Temizlik Seferberliği
