30 Mayıs- 02 Haziran 2023 tarihleri arasında Ankara Badminton Federasyonu Olimpiyat Hazırlık Merkezinde yapılan 300 klüp ve 350 bayan sporcunun yarıştığı 17 Yaş Altı Türkiye Badminton Şampiyonasında Devrek Belediyespor Badminton sporcumuz Sudem Karaca, Tek Bayanlar kategorisinde Türkiye 3. oldu.
Devrekli Badmintoncıların başarısıyla ilgili olarak antrenörleri Mustafa Danacı sosyal medyadan şu açıklamada bulundu:” 30 Mayıs- 02 Haziran 2023 tarihleri arasında Ankara Badminton Federasyonu Olimpiyat Hazırlık Merkezinde yapılan 300 kulüp ve 350 bayan sporcunun yarıştığı 17 Yaş Altı Türkiye Badminton Şampiyonasında, Tek Bayanlar kategorisinde SUDEM KARACA TÜRKİYE 3.sü olmuş ve Zonguldağımız adına büyük bir başarıya daha imza atmıştır. Avrupa Şampiyonası için Sırbistan’a gidecek olan ve 7-11 Haziranda Bulgaristan’a gidecek olan Sudem Karaca ve Zeynep Değirmenciyi tebrik ediyoruz.”

KAYMAKAM BIÇAKCI’DAN ORMAN İŞLETME MÜDÜRÜ GÜNEŞ’E HAYIRLI OLSUN ZİYARETİ
Gökçebey Belediyesi Araç ve İş Makinesi Filosunu Güçlendiriyor
Devrek’te Trafik Master Planı İçin İlk Adım Atıldı
DEVREK TSO ÜYELERİ WIN EURASIA 2026 FUARI’NDA
ÇANAKCILAR AİLESİ SANATÇILARLA DOĞADA BİR ARAYA GELDİ
Başkan Ulupınar’dan Gönül Ziyaretleri
Devrekli 4 Sporcu Balkan Şampiyonası’nda Türkiye’yi Temsil Edecek
