Devrek Kızılay İlçe Temsilciliği tarafından yapılan açıklamalarda şu bilgilere yer verildi: “İşimiz ihtiyaç sahibi kardeşlerimizin dertlerine bir nebze merhem olmak sıkıntılarını paylaşmak, iyilik kervanını bir ayağı olmak..! Afetin ilk anından itibaren Sel felaketinde evlerini sel/ su basan ve evleri oturulamaz hale gelen vatandaşlarımızdan 200 afetzede kardeşimizi Devrek İmam Hatip Lisesi ve KYK Erkek öğrenci yurdunda misafir ediyor ve 3 öğün (günlük 600 yemek) sıcak yemek ikram ediyoruz..!
Sel felaketinin ilk anından itibaren, hatta aşırı yağışların olacağının haberini alır almaz sahadayız, mağdur, afetzede kardeşlerimizin yanındayız..! Bugün de Devrek kaymakamlığımızın koordinasyonunda, Sosyal Yardımlaşma Dayanışma Vakfımız ve Devrek Kızılay işbirliği ile Karşıyaka mahallemizde sel felaketi yüzünden evleri kullanılamayacak hâle gelen kardeşlerimize gıda kolisi, içme suyu gibi ihtiyaçlarını teslim ettik..! İyilikte istihdam edene hamdolsun.. Hepimize geçmiş olsun..”


KAYMAKAM BIÇAKCI’DAN ORMAN İŞLETME MÜDÜRÜ GÜNEŞ’E HAYIRLI OLSUN ZİYARETİ
Gökçebey Belediyesi Araç ve İş Makinesi Filosunu Güçlendiriyor
Devrek’te Trafik Master Planı İçin İlk Adım Atıldı
DEVREK TSO ÜYELERİ WIN EURASIA 2026 FUARI’NDA
ÇANAKCILAR AİLESİ SANATÇILARLA DOĞADA BİR ARAYA GELDİ
Başkan Ulupınar’dan Gönül Ziyaretleri
Devrek Belediyesi’nden Kapsamlı Temizlik Seferberliği
