Sağlık Bakanlığı tarafından Zonguldak il geneline 132 doktor ataması gerçekleştirildi. Ak Parti Zonguldak Milletvekili Saffet Bozkurt, 132 doktorun atamalarının 13 Eylül tarihinde yapılacağını ifade etti.
Bozkurt, açıklamalarında “Sağlık Bakanlığımız tarafından 112. Dönem DHY Kurası çerçevesinde Zonguldak’a; 6 Uzman Hekim, 126 Pratisyen Hekim olmak üzere toplam 132 doktor kadrosu tahsis edilmiştir. Doktorlarımızın atamaları 13 Eylül tarihinde yapılacak ve görevlerine başlayacaklardır. Hayırlı olsun” şeklinde konuştu.


HAVRAN KAYMAKAMI MUHAMMED EVLİCE’DEN DEVREK’E ZİYARET
Muhtarlardan Başkan Ulupınar’a Ziyaret
DEVREK’TE HAYAT BOYU ÖĞRENME HAFTASI ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ
KADIN GİRİŞİMCİLERİN MARKASI KİRENOVA TESCİL ALDI
CEZA İNFAZ PERSONELİ GÜNÜ DEVREK’TE ETKİNLİKLERLE KUTLANDI
DEVREK ORMANLARINDAKİ ÇALIŞMALAR YERİNDE İNCELENDİ
BİRLİK BÜRO-SEN GENEL BAŞKANI RAMAZAN DERNEK’TEN İNFAZ KORUMA GÖREVLİLERİ GÜNÜ MESAJI
