Zonguldak’ın, muaythai sporunda “Dünya Şampiyonu” unvanına sahip 19 yaşındaki Milli sporcusu Sudenur Basancı, Antalya’da yapılan ve Milli takıma seçme niteliği taşıyan Spor Toto Muaythai Süper Ligi yarı finalinde kendinden 9 yaş büyük rakibi 28 yaşındaki Gamze Tost’u 3-0 yenerek altın madalyanın sahibi oldu.


KAYMAKAM BIÇAKCI’DAN ORMAN İŞLETME MÜDÜRÜ GÜNEŞ’E HAYIRLI OLSUN ZİYARETİ
Gökçebey Belediyesi Araç ve İş Makinesi Filosunu Güçlendiriyor
Devrek’te Trafik Master Planı İçin İlk Adım Atıldı
DEVREK TSO ÜYELERİ WIN EURASIA 2026 FUARI’NDA
ÇANAKCILAR AİLESİ SANATÇILARLA DOĞADA BİR ARAYA GELDİ
Başkan Ulupınar’dan Gönül Ziyaretleri
Devrekli 4 Sporcu Balkan Şampiyonası’nda Türkiye’yi Temsil Edecek
