Devrek Belediye Başkanı Özcan Ulupınar, Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk, Bakacakkadı Belediye Başkanı Oktay Albuz ve Karaman Belediye Başkanı Mustafa Kalaycı, Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu’nu makamında ziyaret etti.
Ziyarette, küresel ısınmanın etkileri ve Filyos Vadisi’nin gelecekteki su ihtiyacına yönelik olası çözüm önerileri üzerine görüş alışverişinde bulunuldu. Belediye başkanları, Filyos Vadisi’nde su sorunuyla başa çıkmak amacıyla ‘Su Birliği’ kurulması gerektiği fikrini dile getirdiler.
Ziyaret sırasında, geçirdiği rahatsızlık nedeniyle Zonguldak Valisi Hacıbektaşoğlu’na geçmiş olsun dileklerini ileten başkanlar, misafirperverliğinden dolayı kendisine teşekkür ettiler.

HAVRAN KAYMAKAMI MUHAMMED EVLİCE’DEN DEVREK’E ZİYARET
Muhtarlardan Başkan Ulupınar’a Ziyaret
DEVREK’TE HAYAT BOYU ÖĞRENME HAFTASI ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ
KADIN GİRİŞİMCİLERİN MARKASI KİRENOVA TESCİL ALDI
CEZA İNFAZ PERSONELİ GÜNÜ DEVREK’TE ETKİNLİKLERLE KUTLANDI
DEVREK ORMANLARINDAKİ ÇALIŞMALAR YERİNDE İNCELENDİ
BİRLİK BÜRO-SEN GENEL BAŞKANI RAMAZAN DERNEK’TEN İNFAZ KORUMA GÖREVLİLERİ GÜNÜ MESAJI
