Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, Devrek ilçesinde yapımı tamamlanan ve açılış hazırlıkları süren spor tesislerinde incelemelerde bulundu.
Ziyaret kapsamında ilk olarak, 500 seyirci kapasiteli ve hentbol, basketbol ile voleybol müsabakalarına ev sahipliği yapabilecek nitelikte inşa edilen spor salonunu gezen Vali Hacıbektaşoğlu, tesisin teknik altyapısı ve kullanım planlaması hakkında yetkililerden bilgi aldı.
Ardından, aynı alan içerisinde yer alan ve açılış süreci devam eden yarı olimpik yüzme havuzunu inceleyen Hacıbektaşoğlu, bu yatırımların sporun yaygınlaştırılması ve gençlerin spora yönlendirilmesi açısından önemli katkılar sağlayacağını belirtti.
Programın devamında Devrek Gençlik Merkezi’ni ziyaret eden Vali Hacıbektaşoğlu, merkezde yürütülen faaliyetler ve atölye çalışmaları hakkında bilgi alarak gençlerle sohbet etti. Gençlerin ilgisinden memnuniyet duyduğunu ifade eden Hacıbektaşoğlu, başarı dileklerini iletti.



DEVREK’TE ZABITA EKİPLERİNDEN SIKI DENETİM
DEVREK’TE AŞÇILIK KURSİYERLERİ BELGELERİNİ ALDI
YEDİGÖLLER VE ÇEVRESİNDE ORMAN YANGINLARINA KARŞI EĞİTİM ÇALIŞMASI
Zonguldaklı gazeteciler BİK Uygulamalı Mevzuat Eğitimine katıldı
DEVREK’TE ENERJİ YATIRIMLARI MASAYA YATIRILDI
KALDIRIM İŞGALLERİNE KARŞI DENETİMLER SÜRÜYOR
ZABITA EKİPLERİNDEN İŞ YERLERİNE RUHSAT DENETİMİ
